Werken bij ANG: Jeroen van den Hoogen

In 2015 begon Jeroen van den Hoogen als vakantiekracht bij ANG en hij is sindsdien niet meer weggegaan. Zijn eerste opdrachten waren gerelateerd aan SDDP en BAG/WOZ, maar al snel maakte hij de overstap naar Financiële Dienstverlening. Vanuit hier vond Jeroen zijn weg in de gemeentelijke administratie en groeide hij door tot Consultant, gespecialiseerd in het applicatiebeheer op SAP CiVision Innen en later ook op Belastingen en Heffen. Inmiddels is hij Adviseur, waarbij hij uitdagende eigen projecten uitvoert en zich daarnaast heeft toegelegd op de transitiedienstverlening gericht op Belastingen en Financiën.

Werkzaamheden van een adviseur

Als Adviseur is Jeroen dagelijks bezig met diverse werkzaamheden. Zijn belangrijkste taken zijn het ondersteunen van meerdere klanten bij de accountantscontroles waarbij hij vragen beantwoordt over financiële vraagstukken, met als uiteindelijk doel om goedkeuring te krijgen. “Verder heb ik me gespecialiseerd in vraagstukken met betrekking tot SAP CiVision Innen, Heffen en Belastingen, waarbij ik advies op afstand verleen. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor het inrichten van de belastingapplicatie voor het nieuwe boekjaar. Een ander aspect van mijn werk is het opleiden van nieuwe applicatiebeheerders, bijvoorbeeld bij SABEWA Zeeland. Ik ben ook betrokken bij robotisering op het gebied van de uitvoering en het onderhoud en verder help ik gemeenten met zowel gebruikelijke als nieuwe vraagstukken, zoals bijvoorbeeld de Opkoopbescherming die voortkomt uit nieuwe wetgeving”.

Rol in de personeelsvereniging

Naast zijn werkzaamheden als Adviseur is Jeroen ook lid van de Pvee, de personeelsvereniging van ANG. “Het is elke keer weer een leuke uitdaging om leuke uitjes te bedenken voor al onze collega’s. Variërend van een ontspannen dagje strand, een avondje poolen tot aan een avontuurlijke trip met overnachting naar Beekse Bergen”.

Diversiteit en veelzijdigheid

“Wat het werken bij ANG zo leuk en veelzijdig maakt, is de diversiteit aan opdrachten en werkzaamheden. Ik geniet van de perfecte afwisseling tussen werken bij de klant op locatie en gezellig samenwerken op ons kantoor in Montfoort. Een van de voordelen van mijn functie is dat ik mijn eigen agenda beheer en mijn opdrachten zelf kan inplannen”. Waar een vakantiebaantje al niet toe kan leiden!

Zeynep Uslu

Werken bij ANG: Zeynep Uslu

Op zoek naar een leuke, nieuwe uitdaging die aansloot bij haar studie juridisch administratief medewerker solliciteerde Zeynep Uslu in april bij ANG. Dit bleek een

Lees meer »

Wat zoek je?