16 september 2019

ANG’er aan het woord: Rob Kerkdijk

Als projectleider bij ANG Dataservice stuurt Rob Kerkdijk diverse projecten aan die met name betrekking hebben op gegevensbeheer dat plaatsvindt om de aanslagen voor de lokale belastingen op te kunnen leggen. Deze werkzaamheden worden uitgevoerd voor gemeenten, waterschappen en belastingsamenwerkingen.

Werken op afstand met meetbare resultaten

Rob KerkdijkRob geeft leiding aan een grote groep collega’s die vanuit het nieuwe kantoor in Montfoort voornamelijk op afstand hun werkzaamheden uitvoeren. “We doen dit via beveiligde lijnverbindingen waarmee we inloggen op de werkomgeving van onze klanten” aldus Rob. “Groot voordeel hiervan is dat we flexibel inzetbaar zijn, dat de klant geen (dure) werkplekken hoeft in te richten en omdat we veel kennis en ervaring in huis hebben kunnen onze medewerkers hier altijd direct een beroep op doen.”

In de afgelopen jaren heeft Rob veel projecten geleid en hierbij ervaring met een groot aantal processen opgedaan:

  • Bezwaarafhandeling en de daaruit voortvloeiende mutaties;
  • Kadastrale verwerking (BRK);
  • Verwerken van mutaties uit de Basisregistratie Personen (BRP);
  • Verwerken van mutaties uit de Basisregistratie Adressen en Gebouwen (BAG);
  • StUF-WOZ verwerking voor waterschappen;
  • Opwerken van uitval die resulteert uit “Schoon door de Poort”-trajecten.

De werkzaamheden worden uitgevoerd in alle voorkomende belastingapplicaties; Key2Belastingen, Gouw (5, 7 en 7 release 2), CiVision en overige ondersteunende (bron)applicaties. Inmiddels heeft Rob samen met zijn collega’s van ANG Dataservice al veel projecten uitgevoerd, waaronder de bewaarafhandeling voor Waternet, de verwerking van BRK-mutaties voor het Noordelijk Belastingkantoor en de verwerking van WOZ-mutaties voor GBLT. 

Klantcontact is essentieel

Voor het uitvoeren van de werkzaamheden is en blijft contact met klanten uiteraard ook belangrijk. Dit is dan ook een van de hoofdtaken van Rob Kerkdijk. Hij houdt klanten zowel persoonlijk op locatie, als per mail en telefonisch op de hoogte over de voortgang en staat klaar om eventuele vragen te beantwoorden. “Op die manier houdt de klant toch ‘zicht’ op de werkzaamheden die ze aan ons hebben uitbesteed en kunnen we bij eventuele vragen snel schakelen” aldus Rob. Inmiddels heeft hij al een groot deel van Nederland gezien tijdens de vele afgelegde klantbezoeken. “Vooral de afwisseling tussen de werkzaamheden op kantoor in Montfoort, het aansturen van mijn collega’s en het contact met onze klanten maken mijn werk uitdagend en leuk.”

Meer weten?

Kan uw organisatie ook extra ondersteuning gebruiken bij de verwerking van mutaties vanuit of naar de basisregistraties? Neem dan gerust contact op met relatiebeheerder John van Beek via 06 – 47 111 730 of j.vanbeek@ang.nl.


 Terug

Contact

Bezoekadres:
Tasveld 1C
3417 XS Montfoort

Postbus 3
3417 ZG Montfoort

0348 471 177
info@ang.nl